reklama

Tak sa na mňa usmeješ v nebi?

Smrť je tragická. Je jedno, kto umiera. Niekto by povedal, že je tragickejšie, keď umiera mladý človek. Dnes som si to naplno uvedomila. Vďaka Tebe, Dominik.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Milý Dominik!

Nikdy som Ti reálne nepísala list a teraz by mnohí povedali, že je to zbytočné.

Tak teda, uznávam, v nebi asi internet nemajú a už máš iné na robote, ako čítať maily o tom, že sa máš prihlásiť na ďalší kurz Mediálnej školy a doniesť úlohy. Podávaš si ruku s Dominikom Saviom a si jeden z don Boscových chalanov. Dávaš pozor na svoju rodinu, na priateľov a kamošov. A stavím sa, že sa usmievaš. Tak si Ťa pamätám.

Obrázok blogu

Vždy, keď som prišla na omšu alebo sme sa len tak náhodou niekde stretli, tak si sa usmial. Pozdravil si sa a spýtal sa ma, ako sa mám. A dal si mi pocítiť, že Ťa zaujíma moja odpoveď.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to ťažšie než som si myslela. Asi pre všetkých. Ale tak...

Zbytočne písať. Tí, čo Ťa nepoznali, už Ťa spoznajú len z rozprávania a spomienok. A tí, ktorí Ťa poznali, na Teba nikdy nezabudnú.

A musel si nasledovať príklad svojho patróna, čo? Až do krajnosti...

Tak tam z hora na nás dohliadni...nech sme aj my schopní nasledovať a plniť Jeho vôľu...až do krajnosti.

Pozdravuj Nebeskú Matku, Otca a všetkých!

Dovidenia! (doslovne!)

Alžbeta Hrušovská

Alžbeta Hrušovská

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka, ktorú zaujíma dianie vo svete aj na slovensku, človek hľadajúci pravdu, saleziánska animátorka a multimediálny tvorca :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu