reklama

Neberte východu medikov! alebo medici nespia, pani ministerka....

Pozerám si pokojne môj obľúbený seriál, keď tu zrazu počujem vonku strašný buchot. Zavriem okno a pozerám ďalej. Pár sekúnd na to mi zavolá kamoška: ,,Pozri sa z okna, práve ideme okolo tvojho bloku! Štrajkujeme!"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Nedalo mi to, za tri minúty som bola kompletne vybavená fotoaparátom a bielou bundou a vybehla som von. Predsa len, o plánovanom štrajku som vedela, ale nič nebolo 100% isté. Takúto chvíľu si predsa nemôžem nechať ujsť. Po rýchlom šprinte sa dostávam k Hlavnej pošte a potom na Hlavnú ulicu, cestou v dave zazriem štrajkujúcich kamarátov.

Mestom sa nesú heslá. Neberte medikov východu! My chceme študovať! Alma mater! fakultu si nedáme! Nespíme!...nezažila som november 89, ale predstavujem si, že tákato atmosféra by to mohla byť...hoci neštudujem medicínu, medici vtiahli do diania aj mňa. Neskôr sa dozvedám, že na istom úseku vytiahlu kľúče a štrngali, zablokovali cestu autám a trolejbusom,...no a potom dorazili do areálu fakultnej nemocnice na Rastislavovej. Tu sa pokriky a bubny zmiernili, predsa len, budúci medici berú ohľad na pacientov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zamiešala som sa medzi novinárov, hoci novinársky preukaz nemám ani náhodou. Nikomu však neprekážal môj foťák a tak som túto atmosféru zvečnila. Pre koho? Pre seba, pre študentov, pre budúce generácie..

Alžbeta Hrušovská

Alžbeta Hrušovská

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka, ktorú zaujíma dianie vo svete aj na slovensku, človek hľadajúci pravdu, saleziánska animátorka a multimediálny tvorca :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu