reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alžbeta Hrušovská

Alžbeta Hrušovská

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka, ktorú zaujíma dianie vo svete aj na slovensku, človek hľadajúci pravdu, saleziánska animátorka a multimediálny tvorca :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Všetky cesty vedú do Ríma (I primi giorni nella cittá eterna)

Alžbeta Hrušovská

Všetky cesty vedú do Ríma (I primi giorni nella cittá eterna)

Asi pred tromi rokmi som strávila pár mesiacov na exchange pobyte v USA, počas ktorých som písala blog v angličtine. Keďže teraz som v Ríme, chcelo by to talianske zápisky, no na prosbu mojich priateľov budem písať po slovensky a ušetrím prácu internetovým prekaldačom.

  • 9. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 971x
  • 2
Neberte východu medikov! alebo medici nespia, pani ministerka....

Alžbeta Hrušovská

Neberte východu medikov! alebo medici nespia, pani ministerka....

Pozerám si pokojne môj obľúbený seriál, keď tu zrazu počujem vonku strašný buchot. Zavriem okno a pozerám ďalej. Pár sekúnd na to mi zavolá kamoška: ,,Pozri sa z okna, práve ideme okolo tvojho bloku! Štrajkujeme!"

  • 19. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 005x
  • 1
O pokoji na duši...a Červenom kláštore...

Alžbeta Hrušovská

O pokoji na duši...a Červenom kláštore...

Zamilovala som sa...áno, priznávam to verejne, už pred pár rokmi ma úplne očarila a moje srdce si získala atmosféra Pienin. Milujem hory a nachádzam v nich pokoj. A v Pienách sa spája niekoľko prvkov, ktoré dokážu upokojiť človeka.

  • 21. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 783x
  • 2
Dávam ďalej, čo som dostal, alebo dáš len to, čo máš?

Alžbeta Hrušovská

Dávam ďalej, čo som dostal, alebo dáš len to, čo máš?

Na začiatku mojich posledných prázdnin pred nástupom na VŠ som sa rozprávala o mojich plánoch na leto s mnohými ľuďmi. Po vychrlení dátumov táborov a akcií, kam sa chystám, sa ma mnohí opýtali: A kedy máš čas na seba?

  • 8. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 545x
  • 0
Fantázia, na scénu!

Alžbeta Hrušovská

Fantázia, na scénu!

Ľudstvo stráca fantáziu. Zo života vytráca kreativita. Predstavivosť sa považuje za stratu času a kultúra za zbytočnsť. Čo teraz?

  • 2. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 466x
  • 2
reklama
Festival Lumen nielen o hudbe

Alžbeta Hrušovská

Festival Lumen nielen o hudbe

Najväčší gospelový festival v strednej Európe stráca status tínedžera. Tento rok sa bude niesť v znamení vďačnosti. Motto thanXX pripomína jeho okrúhle dvadsiate narodeniny.

  • 18. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 673x
  • 0
fontána

Alžbeta Hrušovská

fontána

  • 1. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 295x
  • 0
krížová cesta

Alžbeta Hrušovská

krížová cesta

ešte raz...a znova...

  • 31. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 440x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu